Äntligen Malin!

Igår kom äntligen min allra käraste Malin till London. Det firade vi med att se Sverige förlora mot England hemma hos hennes pojkväns bror i Dalston. Max, som han heter, bor i ett jätteflott hus med flera våningar som bara blir snyggare och snyggare, och allra högst upp har de byggt en pub (!!!!). När jag säger pub, menar jag inte att de har en trött bardisk i ett vardagsrum, jag menar pub! Träpanel på halva väggen, piltavla med griffelfärg bakom (för att hålla koll på vem som vinner), gamla tryck från ca 1850 i tunna träramar, öppen spis, en uppstoppad fasan, en bar i mahogny som sträcker sig upp till taket, en ciggautomat, träbänk, gröna sammetsfotöljer och ett rådjurshuvud. Helt otroligt! Det här tar konceptet mansgrotta till en helt ny nivå i mina ögon. På något sätt mötte det min barndomsfantasi om att bo i ett hus där alla rum har ett eget tema.

Efter att ha blivit mycket imponerad och berusad, gick vi ut drog några till. Nu är jag trött som ett as, men det är nog ingenting som lite pizza inte kan bota.


Kommentarer
Postat av: Linda

Men åååh jag vill ha ditt liv tack! älskar din blogg och allt du gör verkar så sjukt kul haha läser din blogg så ofta jag kan.

Oh jag ska nog till London snart igen och se Mika live! :D

Ha det braaa~

2012-06-16 @ 20:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0