På dejt med fröken Wellton

Imorse vaknade jag upp och försökte ta en outfitbild. Det gick jättebra. Skit samma ni fattar grejen, jag har blåa kläder på mig.

Jag traskade ner till Byrons i Angel för att gå på lunchdejt med snyggot Tova.

Medans vi väntade på maten hade vi typiskt tjejsnack och flamsade lite.

Min asagoda sallad med rostad squash, feta och körsbärstomater.

Lökringarna ♥

Chunky chips ♥

Maten alltså, maten 

Vi pratade om killar, Sverige och vad som egentligen är trendigt. Vad är trendig? Hur är man trendig? Jag fattar inte riktigt vad det innebär. Efteråt promenerade vi runt i Islington, fönstershoppade och jag provade halva Body Shops sortiment.
Tack Tova för fin dejt!
Nu lyssnar jag på Le Muhr – Flickorna på klubben och gör mig redo att gå på instrumentalisternas avslutningskonsert i Camden.

Kommentarer
Postat av: linn london

alltså avgudar byron.

ps ditt bloggnamn är makalöst bra

2012-06-06 @ 15:47:22
URL: http://grodprins.blogg.se/
Postat av: Elina

Bra där! Le Muhr! Stötta min fina syster :)

2012-06-07 @ 00:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0