Vad händer sen?

Linda (aka bloggens peppigaste läsare) frågade vad jag egentligen ska göra när terminen är slut. Tja, terminen slutar den 6:e och den 9:e har vi vår avslutningskonsert på the Bedford. Efter det tänkte jag skynda hem till Sverige så fort jag kan för att slippa OS-hetsen och ha tid med andra saker som att simma i Östersjön och dricka öl i Bastuparken. Allt beror lite på hur det går för mig och Felicia att hitta en ny lägenhet, eftersom vi bara har kontraktet här i Islington till september. Henrik åker ju till Afghanistan för att kriga och jag och Feffe tänkte försöka hitta något lite billigare.

Går allt som jag hoppas är jag hemma i Sverige innan den 20:e juli och är hemma till slutet av augusti. Jag ska bada, segla, dansa och kramas varje dag. I september börjar skolan igen och jag behöver samla på mig mycket inspiration under lovet så jag har något att skriva om nästa år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0