Vågen som drar över torkan

Mina hjärtan!

Jag vet att det är lite trist på bloggen just  nu. Nu är det bara tre veckor kvar på terminen och allt skolarbete slår mig nu som en stor våg av ångest. Men bara för att jag drunknar vill jag inte plåga er med min bloggtorka och jag lovar att ge lite snabba livstecken här och där.

Helgen med Malin och Neil var den bästa på länge och igår hade jag spelning på Proud igen. Det var inte lika mycket folk som de förra gångerna, men jag lyckades dra in 30 pund i dricks och trots larvig bakfylla kunde jag hålla ton hela vägen till mål.

Nu är det dags för skola och ikväll repar jag med Nathan och Harrys band "Rebel Actors" för första gången. That's right, från och med nu är jag inte bara singer/songwriter, jag är också deltidsbassist och pianist i ett rockband.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad ska du göra när terminen är slut? :)

2012-06-19 @ 00:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0