Jag är min egen Dolly Parton

Jag har precis gett upp med mina uppsatser och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. I väntan på ett mirakel, eller en koffeinkick, så jobbar jag på en av de två låtarna som måste spelas upp imorgon (varav den ena inte existerar än...heh). Med det här tempot måste jag nästan bli lika bra som Dolly Parton snart.

Drömma går ju i alla fall.

Bara så att ni vet; jag är inte ens hälften så glad som jag ser ut. Jag har bara gett mig in i lurbranschen en stund/närmar mig ett nervsammanbrott.

It's closing in on midnight and I still haven't finished my two essays or the songs that needs to be presented tomorrow. I'm screwed, and not at all as happy as I seem in the picture.
I think I'm going mad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0