KEMUN

Hurra! Äntligen är Granke och Elina här! Tyvärr var G-dawg sjuk så det blev ingen äventyrsfotboll eller rocköl idag, men det gör inte så mycket för vi har haft mysigt ändå. Medans Gutti sov var jag och Elina runt i Angel och fyndade och nu på kvällen har vi varit på bio och sett Hunger Games (vilket var en besvikelse, men det kan vi prata mer om sen).

Imorgon hoppas jag att Gutti mår lite bättre så vi kan gå på marknad och dricka öl.

Bäst av allt är att de stannar ända fram tills torsdag. Hej och hå va mycket kramande det ska bli!

Kommentarer
Postat av: william

läskiga bilder & fin header;:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Evil Queen's Forest" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-25 @ 09:48:14
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0