Billigaste manikyren

Igår efter middagen när jag och Felicia tittade på Pocahontas bestämde jag mig för att jag ville ha rymdnaglar.

Jag har aldrig gillat lösnaglar och alltid när jag fixar naglarna förstörs de nästan med en gång eftersom jag spelar gitarr, men när jag såg att de här superspexiga framtidsnaglarna från Primark bara kostade ett pund (!!!) så kunde jag inte låta bli att testa.

Jag känner inte riktigt igen mina händer och blir lite lätt distraherad av att man kan spegla sig i dem, men jag känner mig astuff! Bäst är att de inte är särskilt långa, de är nog precis lika långa som mina naturliga naglar, och limmet verkar sitta stenhårt med tanke på att jag spelat gitarr hela morgonen och de har inte åkt av än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0