Nytt från artistplaneten

Mina vänner!

Visst är det trist att ni bor ända borta i Sverige och aldrig kan gå på mina spelningar? Astrist, verkligen, därför ska jag ha en webspelning imorgon som sänds via "Musicality". Spännande va?

Om ni surfar in på den här webadressen; http://musicality.tv/music/the-institute-of-contemporary-music-performance, imorgon klockan åtta (svensk tid) så kan ni låtsas att jag står och sjunger i ditt vardagsrum/kök/badrum/din trädgård.

Nu ska jag fortsätta spela in min electrolåt. Vet ni...det låter faktiskt ganska coolt.

Kommentarer
Postat av: Mel Gibson Les Paul

Då är ju vi på teater :-(

2012-05-30 @ 10:35:47
Postat av: Mammi

Du var jättebra min Sötnos , puss

2012-05-30 @ 20:30:20
Postat av: Mel Gibson Les Paul

Ja det var du. Vi satt och lyssnade med varsin hörselsnäcka

2012-05-31 @ 10:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0