Solsken, cyklar och bästisar

Vädergudarna måste läsa min blogg, för vad vaknade jag upp till imorse om inte strålande sol, sommarvärme och världens vackraste dag.

Jag svettades som en galning på väg till bussen, trots att jag var nästan naken.

Precis så här vill jag att ingången till mitt framtida drömhus ska se ut.

Bussresan tog mig till Hyde Park där jag hyrde cykel med Nathan och Harry.

Aka Londons bästa killar.

Vi kikade på monumentet vid Royal Albert Hall.

Harry♥

Nathan♥

Vi hade det skönt i gräset.

Tittade på himlen.

Sen fick vi sällskap av Lauren...

...och Nathans kompis.

Det var typ det vi gjorde. Vi bara cyklade runt, åt vindruvor, matade korpar och hade det bäst. Efteråt var jag modig nog att cykla hela vägen hem genom stan (MITT I TRAFIKEN!!!!!!!!) och nu dricker jag en Leffe till tonerna av Rysslands eurovisionbidrag. Snart ska jag skriva en hitlåt. Snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0