Vissa dagar tar aldrig slut

Idag hade jag mitt första möte med Amy Studt. Hon är ungefär det trevligaste jag mött på två fötter, och det ska bli jätteintressant att se hur det här förhållandet kan hjälpa mitt låtskrivande.

Musicality-grejen gick helt okej. Jag hörde inte mig själv ordentligt i monitorerna och jag var så förvirrad över vart jag skulle titta, in i kameran, på publiken, på ljudkillen. Pffhu. Trött tjej, med trötta fötter, trött skalle och trötta stämband. Jag försöker skriva en låt till imorgon, men mitt huvud är äggröra.

Vi lämnar det här så återkommer jag när jag kan formulera en ordentlig mening.

Jag måste skaffa lite schyssta bilder att ha på min artistsida. Problemet är bara att jag alltid är sjukt obekväm framför kameran om det inte är jag själv som tar bilden. What to do? Tips?

Kommentarer
Postat av: Mammi

Låt mig fota !

2012-05-31 @ 23:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0