Ang. lyx

Klockan är nästan fyra på morgonen. Jag låter den billiga ölfyllan värma min kropp i vår kalla lägenhet medans jag mumsar på det ovärdiga fyllekäket som består av en torr bit bröd. Jag började dagen med lyxig brunch, fortsatte med tur på lyxigt museum, sedan vidare till mysig middag och konsert efterföljt av all den där ölen som jag nämnde tidigare.
Jag har haft en fredag av världsklass, hånglat med min kille och nu dricker jag saft. Fast bäst av allt är att i sängen bredvid sover en av mina allra bästaste bästisar. 
 
Och det är lyxigare än all lyx i hela världen.
 
Det där med mobilfoto är inte helt lätt efter en miljard pints. Tur att Helena är snygg även när hon är ur fokus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0