Attila

Jag har saknat min syster lite extra mycket den senaste tiden vilket har lett till att vi skypear nästan varje dag. Idag var en alldeles extra toppen toppendag eftersom jag även fick skypea med lilla Attila. Attila, även känd som ADHD-hunden, Patte och Attilanche, är universums absolut bästa hund och jag saknar honom varje dag. Han har allt som en världsabra hund ska ha; lurvig svans, snälla ögon, mjuka öron och superhög gosfaktor. Dessutom är han jättebra på att skälla högt och springa snabbt. Han är också jättesnäll mot katter och ibland tror han att han är en katt.
 
Vill vara i Sverige och gosa nu! 
 
Jag vill också elda upp tavlan bakom Helena. Hon köpte den i Visby när hon var packad på medeltidsveckan för några år sedan. Den är fucking scary.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0