The Long Way Home

Hej kompisar! Jag dör den stora pluggdöden och skriver vad som känns som en miljon låtar i kvarten (okej då kanske tre). Blogglusten får helt enkelt vänta tills jag har lite tid till att visa något fint.
 
Här har vi i alla fall en av de demospår jag spelade in hemma hos Nadine för två veckor sedan. Låten var den sista jag skrev förra terminen och en av mina personliga favoriter även fast den är himla knepig att spela. 
 
Jag är så dålig på att spela in demos och lägga upp på soundcloud. Mest för att jag helst vill spela in allt helt perfekt i en bra studio och inte lite halvdant i någons vardagsrum, men ibland måste man lära sig att släppa alla pretantioner och bara göra något. 

Kommentarer
Postat av: Caroline

WOW! wow wow wow! så himla bra du är! jag lyssnade på dina två andra tracks för första gången nu också. inte tusan visste jag att du är så här duktig!

Svar: TACK SÅ VÄLDARNS! De andra låtarna är så himla gamla, det ska bli kul att spela in nytt nu!
MittHogwartsliv

2012-11-20 @ 22:15:48
URL: http://carolineilola.blogg.se
Postat av: Mammi

Helt underbar låt !

2012-11-20 @ 23:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0