BEACH HOUSE

Danny smsade mig att han lyckats få två biljetter till den utsålda Beach House-konserten på London Roundhouse den 2:a november. Jag blev überlycklig och hoppade upp och ner i en kvart. Nu peppar jag som tusan och tycker att oktober kan skynda på lite grann så jag kan gå på kul konsert med ett stycke gullig kille.
 
Sist jag såg Beach House var på Hultsfred förra sommaren med min allra käraste Emma. Vi hade vunnit biljetter till festivalen två dagar innan den började och åkte ner i lyxig bil, var fulla i fyra dagar, höll hand och var allmänt thug. Jag saknar Emma. 
  
Peppen!!!

Kommentarer
Postat av: Blixten

Ameh ÅÅÅH du fattar väl att jag saknar dig hur megamycket som helst nu?!

Svar: <3 <3 <3 <3 <3
MittHogwartsliv

2012-10-30 @ 01:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0