We ♥ Mondays

När Olivia fyllde år gav hennes föräldrar henne pengar för att ta ut oss alla på middag. Igår när jag var i skolan och hungrade ihjäl smsade hon mig och sa "my parents are taking us out to Byron tonight". WOHO sa jag och skyndade hem till Angel. 
 
Vi beställde in världens största oreomilkshakes som var hur goda som helst. 
 
Jag fick en helt utsökt portobelloburgare...
 
...Felicia tog deras caesarsallad med avocado och Olivia en "byron burger". Vi bestämde att vi ska gå ut på en ny restaurang varje månad oavsett hur fattiga vi är. Det är ändå inte så dyrt att gå ut i London och för att citera min bästa kompis och finansiella rådgivare Helena Herb; "det är aldrig dyrt om det är värt". 
 
Till vår episka måltid beställde vi in bästa tillbehören; lökringar, friterad zucchini och pommes.
 
När vi var klara var jag så mätt att jag hade ont. Väl hemma läste vi högt ur Narnia och släckte tidigt. Bästa måndagen på länge!

Kommentarer
Postat av: JENNYH - Mammablogg

Åhh gott!

2012-10-24 @ 21:45:36
URL: http://jennyh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0