Fyra cupcakes och jack & cola.

Igår var verkligen en oslagbar utekväll. Jag åt musslor på Dolcetto, dansade med mods på the Blues Kitchen, drack jack & cola hela kvällen och blev för full för att ta mig själv på allvar.
 
Det visade sig att bandet som George Frakes spelar i hade haft spelning på the Blues Kitchen igår. En alldeles förträfflig slump och tillsammans med George och hans vänner dansade vi vidare till the Wheelbarrow ända till de stängde. Vi gick runt hörnet hem till en av hans kompisar och efterfestade till kvart över fem med gitarrspel, ännu mer whiskey och en himla massa skratt.
 
Det var liksom en sån där kväll när alla ljus glittrar extra mycket, livet blir en film och när man ser in i de grönblåaste av grönblåa ögon spelas God Only Knows och Nu kan du få mig så lätt på samma gång.
 
Innan vi åt middag på Dolcetto åt vi Olivias favoritcupcakes från Hummingbird Bakery  som jag hade köpt i present.
 
De var så himla fina. De här var smakerna red velvet och carrot cake.
 
Till vänster skymtar man en "black bottom cupcake" som var chokladbotten och cheesecake-fyllning, och till höger var en med frappuccino-smak.
 
Snacka om tjusig dessert. 
 
Olivia blev superglad och blåste ut alla ljusen på första försöket.
 
Jag fick feeling och tog lite posebilder i spegeln.
 
Kaninskjortan som fått följa med på så himla mycket äventyr det senaste året fick skriva in ännu en otrolig partykväll i dagboken. Den fick sällskap av sammetskavaj med axelvaddar, skoluniformskjol och två storlekar för stora cowboystövlar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0