På andra sidan drömmarna

 
London, London, London! Det är som om allt är spännande igen och hjärtat har helt plötsligt lärt sig att klappa lite bättre. Just nu har jag Vera hemma hos mig i mitt mysiga rum. Vi dricker rödvin och lyssnar på Ulf Lundell bara för att det är så himla trevligt.
 
Allra finaste Vera som flyttar till Stockholm nu på måndag när jag precis har kommit hem. Dålig stil.

Jag bytte rum med Felicia precis innan jag åkte till Stockholm. Nu har jag nästan fixat klart, det saknas bara lite lampor och en och annan kudde.
 

Här myser jag i en typiskt mysig poncho och ser så där långt bort i fjärran. Precis som Evert Taube på väggen.
 

Felicia hade köpt fina solrosor till mig när jag kom hem. Snacka om att jag har världens bästa rumskompis.
 
Nu blev himlen precis helt fantastiskt rosa och samtidigt som tredje Ulf Lundell-skivan spelat sin sista låt gick Vera ut genom dörren. Snacka om bra kväll.

Kommentarer
Postat av: daniela.

ditt hår! SJUKT HIMLA JÄTTE FINT.

2012-09-07 @ 22:23:09
URL: http://forsbergdaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0