Succé, discodans och Channing Tatum.

Oj, oj, oj va kul jag hade igår! 
 
Jag spelade bara lite fel, Nadine sjöng vackra stämmor, Caroline var där, Josefin var där, jag fick en ny norsk kompis och det var världens mysigaste stämning. Efteråt blev vi medbjudna på discodans på The Paradise med tre dussin medelålders partypersoner, ett helt klart oemotståndligt erbjudande bara en dåre skulle tacka nej till.
Med min nyvunna norska kompis Jarand, aka Channing Tatum of Trondheim, dansade jag tills jag kände mig som 55 igen och det kändes helt klart värt att somna på nattbussen och missa min station. 
 
Nu har jag legat i sängen hela dagen med fem liter te och en halv säsong Dr Who till sällskap. 
Det är inte fy skam. 
 
Nästa vecka börjar skolan på riktigt, aka det stora allvaret.
 
Alltså rymdemän, tardis och sonic screwdriver i all ära, men det är nog ändå inte huvudanledningen till varför jag tittar på Dr Who.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0