Supersvensken och saknaden

Jesus vad jag är trött! En vecka i skolan och jag dör redan pluggdöden. 
Min gitarr är inlämnad på service och det kliar så mycket i mina fingrar nu att jag snart klöser ögonen ur mig bara för att låta dem göra något. Inte för att jag alltid limmar på gitarrhalsen, men just ikväll har jag så mycket som jag vill skriva, jag har en massa melodier i huvudet som måste få komma ut. Jag spelar på mitt harmonium men det ger inte samma tillfredställelse. GAH! 
 
Jag tror den enda lösningen på det här problemet är att jag köper en till gitarr. 
 
Så här såg jag ut idag. Hela världen driver med mig för att jag ser tydligen så himla svensk ut när jag har flätor på huvudet.

Kommentarer
Postat av: Mel Gibson Les Paul

http://www.flickr.com/photos/werner_schnell_images/5706211087/

Svar: SÅ JÄVLA RÄTT!
MittHogwartsliv

2012-09-26 @ 13:00:30
Postat av: Mammi

Underbar !

2012-09-26 @ 21:06:49
Postat av: Dan

Fint! Annars brukar den där frisyren mest vara förknippad med Ukrainas fd premiärminister Julia Tymosjenko.

Svar: JA! Haha! Har du hört Tankesmedjans lista över "heta" politiker? Tymosjenko var med mycket tack vare sin ståtliga krans. Hon måste nästan använda löshår för att lyckas.
MittHogwartsliv

2012-09-26 @ 21:46:43
URL: http://danandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0