H8ters, ex och det nyfunna självförtroendet

Jag vill inte tjata sönder min förskottslycka med hela den här radiogrejen, men alltså det är så sällan sånt här händer så det är nog bäst att jag suger ut varenda göttig sekund innan det börjar gå dåligt igen.

En fantastisk sak hände igår, en relativt hatad ex-pojkvän "likeade" min artistsida på fejjan och jag kände mig så förbannat jävla nöjd. Liksom ja ja jag är independet woman har all r-e-s-p-e-c-t jag behöver och I love it, men när han liksom vill vara ett internetfan av min musik känns det liksom som att ett stort jävla fuck you har tryckts rakt i ansiktet på honom. Man ba "buhu you broke my heart och fick mig att känna mig som en skit" och nu ba "titta vem det går bra för, och du har fortfarande samma problem, ful frisyr och är inte alls snyggare än förr". 


Det är liksom lite samma sak som alla som mobbade mig under min uppväxt. Vill liksom tidsresa tillbaka till lilla tjocka tjejen med brillor och rosa jazzbrallor och säga till henne att alla andra är dumma i huvudet, och du får sjunga precis hur mycket du vill, bry dig inte om att de elaka kidzen säger att du är ful och dålig.
 
 

Även om allt går nedför från och med nu, känns ändå det här som en fet jävla höjdpunkt och en gigantisk dröm som gått i uppfyllelse. Inga glasskor, prinsar eller magiska trix, men ändå ett Disney-moment som jag jobbat för själv.

Alla h8ters kan dra något gammalt över sig. Alla andra; high fucking five.

 
Mvh,

K.Gun McThug Von Swagalot

Kommentarer
Postat av: Kakan

Ja, va fan tycker jag? Att du helt enkelt är så jäkla världsbäst!Alla haters kan dra! Massa love till dig, du fina!

Svar: <3 <3 <3
MittHogwartsliv

2013-04-06 @ 10:10:29
Postat av: Frida

high fucking five right back at ya!!

2013-04-07 @ 21:59:03
URL: http://vadupp.wordpress.com
Postat av: SnyggLotta

HEJA KATTGUN! Så jävla värt.

Svar: TACK! Saknar dig!
MittHogwartsliv

2013-04-09 @ 06:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0