Mr Wolf

Förra veckan blev jag intervjuad av stentuffa Mr Wolf Magazine. Mr Wolf är en australiensk tidning om skandinavisk konst och kultur. Det låter sjukt flummigt, men det verkar grrrreat och intervjun blev ganska skojig även fast jag blev lite felciterad och framstår som en rocksångerska (man ba va?).
 
Och ja juste.....den där biten om Colin Firth var lite på skämt och jag trodde det var off the record. Tydligen är ingenting off the record i journalistvärlden.
 
Haha, i alla fall, ni kan läsa intervjun här!
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Du ser grym ut på bilden! Grym som i cool inte elak

Svar: Haha! Tur att jag inte ser elak ut! :D x
MittHogwartsliv

2013-04-24 @ 22:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0