Varning för tjat

Jag är så sjukligt trött på att plugga. Allt går förbannat långsamt och det enda jag vill göra är precis allt annat i världen förutom det jag håller på med. Hur var det nu igen? Juridiklinjen är lättare än låtskrivarlinjen right? 
 
Hehe... det är inte ett dugg synd om mig. Lite kanske om man jämför med folk som har det oförskämt bra, men om man jämför med till exempel svältande barn eller någon som är dödssjuk är mina tentaveckor som ett avsnitt av Teletubbies.
 
Jag tar en liten paus nu i alla fall ör att känna mig snygg i min 1-pundsklänning från 162 Holloway Road och laga lite middag till mig och den där killen jag tycker så himla mycket om. 
 
Återkommer när jag har något positivt/skoj/smart att förgylla cyberspace med.
 
ZAcUzb on Make A Gif, Animated Gifs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0