Birthday babe Beyoncé (tusen bilder på Nathan)

Jag tittar på Breakfast at Tiffany's, läser efterdebatterna om näthatet mot kvinnor och äter filodegsknyten med spenat och fetaost tillsammans med en flaska Sol. Var galet kaxig när jag handlade festbrygder och köpte en låda med 14 bärs och ba "woo thug life, jag ska liksom party hard så jävla mycket" och igår morse när jag kikade ner i lådan låg 11 stycken kvar. VA? Hur hände det? Jag som var så himla partyglad och fnitterfnissig hela kvällen. Kanske har det något att göra med de sex flaskor cava som tog slut...
 
Födelsedagen började såklart med kick ass frukost. Frasvåfflor med banan och sirap plus nybakade croissanter och pain chocolats.
 
Glitterkort från Sverige.
 
Och på vår gråa balkong stod min födelsedagspresent från tjejerna, världens bästa balkongstol som jag hade tjatat om förra veckan. Nu kan jag äta franska frukostar på balkongen så fort solen kommer fram. 
 
Vi drog till Sainsbury's för att handla all festmat. Hela kundvagnen var överfull av massa gott.
 
Jag lagade stört mycket god mat men var dum nog att inte fota någonting. Den här oaptitliga bilden på en halvfärdig fetaoströra är det enda beviset på att jag faktiskt lagat något över huvud taget.
 
Rent allmänt var jag nog alldeles för busy för att fippla med kameran. Här sitter jag till exempel och ser svinsur ut även fast jag var mitt allra peppigaste.
 
En suddig men ack så läcker Josefine. 
 
Tasha hade klätt ut sig till Nathan men hade ingen aning om att han också skulle ha på sig en blå skjorta. Jesus vad vi skrattade.
 
Efter några timmars ätande och drickande tågade Felicia och Olivia in med den här undersköna skapelsen!
 
De hade portat mig från köket i tre timmar under dagen för att baka järnet. Här tänder vi om ljusen för att jag ska få fota tornet i all sin prakt.
Så stört fint och på fullaste allvar den godaste morotskakan jag ätit i hela mitt liv. Oerhört saftig och supersmarrig frosting. Alla dog.
 
Jag fick göra en reenactment för alla som inte fick några schyssta ljusbilder. Kändes himla hollywood.
 
Himla glad tjej med en himla glad bästis.
 
Lilla gull-Olivia i sin nya klänning från Topshop. 
 
Med tårta i magen kom danspeppen.
Sen roddade Harry om rummet för att visa sitt bästa partytrick.
 
Golvet tomt och samtliga gäster är kameraredo.
 
MASKEN! Mellanstadieklassikern som jag inte sett sen senaste skoldiscot! Åh Vilken kille.
 
DANS DANS DANS!
 
Derp.
 
Mina favoritpersoner! Nathan och Felicia. 
 
Ungefär här... typ någon gång efter ett var jag mitt fullaste. 
 
Alltså dör på hur skojigt det är att min glitterkrona speglar sig på Natans flint.
 
Fyllefotografen fotar Olivia B och Sophie från deras bästa sidor.
 
Olivia O. 
 
Kan inte för allt i världen begripa hur Harry som är världens babe alltid ser ut som något slags monster så fort han fastnar på bild.
 
Nathan och Nathan 2.
 
Jag tog mig lite artistiska firheter och ritade en mask till Tash.
 
Så himla likt blev det!
 
Alla fick vara Nathan en stund. 
 
Är sjukt impad över min fyllekonst. Fick till och med svalorna på plats!
 
 
Så himla knäppt att om man bara tittar på bilderna verkar det som att det bara var Nathan, Harry, Tash, Olivia, jag och Felicia på festen. Det är ju ofakta. Vi var ju faktiskt flera stycken.
När resten av festfolket stuckit fortsatte jag Nathan, Harry och Olivia med fuldans och sprit. Vi somnade sedan i en hög i min säng någon gång efter fyra.
 
Det här är sista bilden i kameran och med den säger vi fuck off till 21, dags att bli 22 och fortsätta vara fucking fabulous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0