FYND!

Titta vad jag har köpt!
 
Världens allra mest urtjusiga kappa/klänning/kofta!
 
Jag hittade den på Marie Curie charity shop (typ som frälsningsarmén) vid Highbury & Islington och den blev min för bara 10 pund. "Välgörenhetsaffärerna" har oftast mest lite schyssta partytoppar som satt på någons morsa ca 2002 och utslitna bootcutjeans, men jag brukar alltid passa på att ta en snabbrunda i dem när jag går förbi för man vet aldrig när man hittar något asballt.
 
Den är i helt perfekt skick, otroligt välarbetad och jag älskar den vackra kolafärgen blandat med blekgult de grönblå och röda detaljerna.
 
Nu hänger den ovanför mitt harmonium och väntar på våren. Kommer nog bo i den här skapelsen hela sommaren när jag sitter i soliga parker och lyssnar på Beach Boys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0