I'm going back to Cheshire

Kamrater! I morgon ska jag åka till min andra (eller vänta...blir det tredje?) hemstad; Nantwich! Nigel är nämligen väldigt sugen på att producera min debut-EP så jag ska spela samtliga låtar jag vill ha med på plattan och se vad han tycker. Meningen är att vi ska diskutera vilka sorts arrangemang jag vill ha på de olika låtarna, hur jag ska lösa det rent praktiskt med musiker och sedan se vad vi kan göra utifrån min budget. Det är himla spännande förstås och jag är så obeskrivligt glad över att jag ska få gosa med en av världens bästa famlijer igen.

Framför allt dör jag ju av längtan efter att få träffa världens gölligaste onge (OBS småländska)!


Lilla Egan. Tänk att jag inte träffat honom på över ett år! Sist jag såg honom hade han nyss fyllt fem år och nu är han en stor 6-åring som går andra året i skolan.


Världens bästa lilla bästis. De sista bilderna är från när vi var i Kanada på Calgary Folk Music Festival. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0