Big in Canada?

Kära barn har ni köpt min skiva än? Nej? SNÄLLA GÖR DET! Annars måste jag döden dö av fattigdom!!!

Okej, kanske överdriver lite, men vet ni vilka som vill köpa min skiva? Svaret är; kanske hela Kanada!

Igår fick jag ett mail från Kobalt Music som berättade att iTunes Canada diggade min skiva och att de skulle marknadsföra den på iTunes (i Kanada förstås) bland deras "featured new artists". TUFFT COOLT OCH BALLT!

Eftersom jag inte kan logga in på iTunes Canada så var de snälla nog att skicka en screenshot på hur det ser ut. TITTA! De gjorde till och med en header och spexade till grafiken!

Känns lite lustigt med tanke på att halva skivan handlar om just en Kanadensare. OH WELL! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0