3 VECKOR 3 VECKOR 3 VECKOR

Kära hjärtanes, hur kan det vara bara 3 veckor kvar tills jag släpper min skiva??? Det känns som om det var igår jag tänkte, 9:e juli är flera månader bort.
 
3 veckor i alla fall. Bara tre veckor...oh lord. Snart ska man kunna förbeställa skivan på iTunes, om man är sån som vill vara först. Annars tycker jag det bästa man kan göra är att förbeställa en flygbiljett till London och komma på lanseringsfesten! Där kan man ju få en riktig CD-skiva i supersnyggt fodral som man kan få signerat med personlig hälsning. 
 
På festen kommer man föhoppningsvis kunna se lite brittiska B-kändisar inom musikbranschen, så som musikproducenter, skivbolagssnubbar, radiopersoner och artister som var creddiga på 90-talet. Det kommer också vara knökfullt med soon to be asacreddiga artister. Till exempel Natasha North, Hanna Jacobsson, ARIA, CeCe och Rebel Actors.
 
Ni vill helt enkelt inte missa det här.
 
Festen är som sagt på The Paradise i Kensal Green och jag kommer börja spela 19.30. Kom i god tid om ni vill ha sittplatser!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0