EP-släpp och stormväder

Efter många om och men och en hel del trista förseningar kan jag äntligen låta världen veta att min EP kommer släppas den 9:e juli! Det har varit en lång väntan och mycket jobb från min sida, men snart får jag äntligen visa slutresultatet av vad som egentligen hände i den där studion i Manchester en kall vecka i Mars.
 
Releasefesten kommer vara på The Paradise i Kensal rise samma datum och förhoppningsvis kommer både personer från BBC, Universal och min gulliga familj. Om ni är i London; snälla kom! Det kommer bli väldigt festligt och man kommer kunna köpa riktiga skivor i supersnygga fodral som man självklart kan få signerade (hehe). 
Om ni bor i Sverige, Amerikat eller kanske Bangladesh så kommer ni kunna köpa skivan på iTunes, Spotify och Amazon. Den kommer kosta ungefär som en svensk öl (alltså 49 spänn) och köper man den betyder det att jag har råd att äta en dag till.

Slutligen; för att gottgöra den här förseningen av släppet har jag lagt upp en ny låt på Soundcloud som man kan ladda ner helt gratis (eller streama tusen gånger på sidan) bara för att jag är så himla schysst. Låten heter Thunderstorm och är skriven, inspelad och producerad av mig själv i mitt lilla sovrum här i Islington. Den kommer inte vara med på skivan utan är liksom som en demopresent från mig till er.
 
Hoppas ni gillar den!


OBS! Vill man likea min artistsida på fejjan så kan man göra det här! Skicka gärna länkar till kompisar som ni tror gillar det jag håller på med och hjälp mig göra det jag tycker är allra roligast i hela världen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Like it :-)

2013-06-03 @ 20:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0