NANANANANANANANA BATMAN!

Igår fick jag jobb på ett bemanningsföretag som hyr ut personal till olika events och cateringtillställningar. Det är helt perfekt för det innebär att jag kan boka in pass när jag har tid och behöver inte ta ledigt när jag har spelningar eller andra musikgrejer jag måste jobba med.
 
Anyways, jag var tvungen att köpa ett par svarta byxor (suck) och en långärmad svart skjorta (suck) och svarta jobbskor (suck) och for därför till Primark för att skämmas över oetiskt shoppande och fynda billiga trista jobbkläder.
 
När jag ändå var där kunde jag ju inte låta bli att lägga ner lite andra grejer i korgen, bland annat det här som jag vet redan nu kommer vara min absoluta sommarfavorit. 
 
Bara för att jag tokälskar Batman och alltid är cirka sju år gammal i skallen (OBS! Syns på ungefär allt i mitt rum. Bara färgglada affischer, onödiga rosa prylar, nallar och ungdomsböcker).
 

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Snyggaste<3

Svar: <3
MittHogwartsliv

2013-06-14 @ 21:10:16
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hittade du några jobbkläder oxå ,eller ?

Svar: jag hittade skor och byxor, får gå till H&M och leta efter skjorta.
MittHogwartsliv

2013-06-15 @ 07:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0