Be in my eyes, be in my heart, be in my eyes, ay ay ay!


Titta vad jag har fått!


Danny kom hem till mig igår för att önska mig lycka till med inspelningen och ville vara säker på att jag var peppad till tusen.


Han hade bett sin florist-granne att göra en krans till mig som jag kunde ta med mig för lite extra tur.


Hur dunderfin som helst med rosor, nejlikor, blad och små pärlor.


Jag vill liksom aldrig någonsin ta av mig den! Den kommer sitta på skallen när jag försöker balansera resväskor och gitarr på tågstationen, den kommer hänga med till studion och om jag är snäll kanske producenten får prova den. När den vissnar kommer jag kanske gråta en skvätt...och ringa Danny och be honom skaffa en till!


När ni läser det här kommer jag redan sitta på tåget och räkna fjärilar i magen. DET HÄR SKA BLI SÅ JÄVLA KUL!

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Galet vackert <3

2013-03-17 @ 18:17:42
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0