Längtan efter en makeover

Alltså ibland (ca var tredje sekund) när jag är helt less på mitt jävla ansikte, mitt trassliga hår och mina slitna kläder då vill jag bara totalrenovera allt, sätta på en 80-talsdänga och ha ett sånt där makeover-montage som de alltid har i tjejfilmer. Snurra runt i stolen, se in i spegeln och ba BOOM! Titta vilken snygging! 

Tyvärr är jag alldeles för bekväm i mitt mellanblonda trassel med polsk utväxt för att orka exprimentera med något mer risky än glittersprej. Därför blev jag alldeles till mig i byxan när jag hittade den här skojiga hemsidan där man kan testa på kändisars frisyrer!!! Hur kul som helst och helt perfekt när man är för pank/feg för att testa på ett rosa svall eller chokladfärgade lockar.


Vilken passar jag bäst i? Min personliga favorit är Zooey Deschanel-frillan, men jag tror det är för att jag så himla gärna vill se ut precis som henne. Världens snyggis jue!
 

Kommentarer
Postat av: elinizz

Den orange-rosa pagen!!!!!! Fett

Svar: Tänk om man vågade vara så tuff!
MittHogwartsliv

2013-03-28 @ 12:44:29
Postat av: Mammi

Håller med dig Kattis , fast jag tycker förstås du är snygg som du är :-)

2013-03-28 @ 22:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0