LYX

Den här veckan har bjuit på strålande solsken och den riktiga vårstarten. Jag firade den här helgen med att äta årets första balkongfrukost i pyjamas och solglasögon.
 
TWO FER A POUND! TWO FER A POUND! Skrek den galna cockney-tanten på Chapel Market och jag tänkte "det tar jag" utan att veta vad det var hon sålde. Alltså hallå holy moly vad gott det är med färska björnbär! Två kartonger för ett pund var lätt årets bästa kap och jag mumsade glatt i solskenet.

Lyxade till det med Tropicana och hällde sedan i mjölken i bärskålen. Så himla himla smaskigt! En av mina favoritgrejer med England är att det är så otroligt billigt att köpa frukt och grönt, verkligen lätt att äta billig lyxmat.

Kommentarer
Postat av: donnasandra

Åh gott!!!!!!!

Svar: JÄTTE!
MittHogwartsliv

2013-03-09 @ 07:50:14
URL: http://www.donnasandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0