Och vinnaren är...

Efter några veckors testande av olika video och gif-appar har jag hittat en favorit; VIDDY. Med Viddy kan man göra videos som är 15 sekunder långa, det finns massa snygga filter att välja emellan och man kan lätt välja vad man vill ha för ljud. Antingen inspelningsljudet, en separat ljudinspelning eller någon av låtsnuttarna från deras ljudbibliotek. Dessutom är det lätt att lägga upp på bloggen i fullt format.

Nackdelen är att det inte känns lika socialt och skojigt som till exempel Vine (följer bara Britney Spears på Viddy), men å andra sidan har jag inget behov av att löka på ännu ett socialt forum. Jag vill ju bara kunna göra fina videos till bloggen och för det är Viddy perfekt.


En titt på lilla fina Sheltone (OBS! I bakgrunden hör man lite av Let Him Be Mine som är med på EP:n).


En solig eftermiddag vid Themsen när jag repade med Hanna. Fatta att det här är hennes utsikt!!!


En superkort minisnutt av England som förmodligen kommer vara singeln från EP:n.


...och en bit av den superknäppa videoinstallationen på Camden Arts Centre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0