Torsdag, Donnerstag, Thursday.

Hej alla heta läsare!
 
Jag har käkat våfflor till frukost (tack mamma som köpt ekströms frasvåffelmix till mig) i brist på annan mat i skafferiet. Det är det bästa med våffelmix; man behöver bara tillsätta vatten...och smör förstås... men jag hade inget smör och det gick utmärkt utan!

Ville bara säga att jag har spelning ikväll på The Melrose i Sheperd's Bush strax efter halv åtta så om någon är i krokarna vore det jättekul om ni kunde komma förbi och säga hej. Annars kan ni ta en titt på den här videon från förra veckans spelning på The Finsbury. 

Puss hej! 
 

Kommentarer
Postat av: karoline

Fint raring <3

Svar: Tack kära hjärtanes!
MittHogwartsliv

2013-03-08 @ 16:36:19
URL: http://www.karolinesvintage.se
Postat av: Mammi

Bra nödproviant , puss

Svar: Bästa sorten!
MittHogwartsliv

2013-03-08 @ 23:10:50
Postat av: Mammi

Bra med lite nödproviant , puss!

2013-03-08 @ 23:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0