Alla järn i elden

Tja, tja bloggen! 

Här sitter jag mitt i natten och gör en sån där typiskt skön grej som att jobba på tusen saker samtidigt. På måndag börjar min sista tentavecka och jag har en halv miljon grejer att göra klart tills dess. Samtidigt jobbar jag på att lösa alla komplikationer jag stött på med EP-släppet. Efter en hel del bristande kommunikation, en massa uppfuckande från olika håll och diverse nervsammanbrott är skivplanerna back on track och även fast releasedatumet blir himla försenat så är det ändå skönt att ha ett färdigt datum (mer info kommer skitsnart).

I skrivande stund jobbar jag på att färdigställa skivomslaget tillsammans med Nadine (via cyberspace). Det är en massa knepiga beslut som måste fattas, men det är också himla skojigt att se hur allt tar form. 

Ett stycke supersnygg fjäder jag fotade idag till insidan av omslaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0