FEST FEST FEST

Igår hade jag sista lektionen för det här året och idag lämnade jag in mina färdigproducerade låtar som jag kokat ihop för "Recorded Demonstration". Nu väntar två veckor "ledigt" innan min tentaperiod börjar. Efter några sömnlösa veckor och en hel del svordommar ska det bli skönt att ta lite paus från skolan. Visserligen har jag ungefär en miljon grejer att göra under de kommande två veckorna men just nu känner jag bara oerhörd pepp och starka festkänslor.
 
Jag har än så länge firat med att köpa skojiga hårprylar på Primark och eftersom jag inte behöver spela gitarr på hela tre dagar har Felicia målat mina naglar i festlig vårfärg. Nu lyssnar vi på Frank Ocean och dricker prosecco.
 
BRING IT ON FRIDAY!!!
 
Diggar ni nya hårprylen?

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Bra jobbat fina du, diggar absolut hårprylen!

2013-05-04 @ 13:37:30
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0