Who wants to boogie? (alla får feeling)

Snart är min vistelse slut i Sverige och jag ligger sjukt efter med massa inlägg (och det mesta i livet egentligen). Här är bilderna från Pollys episka födelsedagsfest.


Det var cocktailtema så alla hade dragit fram sina fräsigaste blåsor för att inte vara fega. Hanna var döläcker och såg ut som Khaleesi från Game Of Thrones.


Alltså hur bra är inte det här!?!? Hanna och Harry ♥


Georgia var förstås för cool för klänning och sportade istället vit kostym med Joan Jett-tisha. 


Världens finaste Polly. Hennes föräldrar hade fixat en sån himla fet fest. De hade hyrt Hugo's i Kensal Green som är en jättemysig restaurang/bar och de hade massa mat, heliumballonger och ÖPPEN BAR (!!!!). 

Framåt midnatt bars den här gigantiska tårtan in (red velvet, så god) och Polly fick hålla tal. Hon var supertankad och skrattgrät hela tiden. Det slutade med att hon var tvungen att sluta prata och sa bara "WHO WANTS TO BOOGIE??". Det ville alla.

Rupert, Tasha och Ivan. De spelade asagrym musik så vi fick dansa till Stevie Wonder, Michael Jackson, TLC och Beyoncé. 


Kanske onödigt att påpeka att alla blev jättefulla för det var ju trots allt öppen bar. Här stilade Patricia med att kunna utföra fylleyoga i stilettklackar. Freddie försökte kopiera...

Men misslyckades ganska rejält.


Pollys kompsiar och min snygga Patricia.


Nathan fick feeling med ballongerna och jag skrek bara "OMG THIS IS TOTALLY YOUR ALBUM COVER" för i mitt fulla tillstånd tyckte jag väl att det var det snyggaste jag sett.


Gulle-Ivan.


Ivan, jag och Freddie.


Polly var helt överlycklig och bara halvvägs genom kvällen hade alla kommit överrens om att det här var årets bästa fest.


Kanske lite tack vare att de hade en photobooth med massa skojiga utklädnader i. Jag och Patricia fick feeling och låtsades att vi var på ett kryssningsfartyg och hade en affär. 


Ingen vill gå hem men till slut var vi tvungna...fast....det betydde inte att vi slutade festa.

Jag, Liz, Nathan och Freddie hoppade in i en bulle och drog till Islington där vi gick på Rattlesnake och fuldansade till stängning. Jag var kräkfull och skrattade tills jag trillade omkull. ÅRETS FEST! ÅRETS FEST! 

Hur ska vi toppa den här kvällen?

Kommentarer
Postat av: Linn London

VILL OCKSÅ

Svar: Jag med, varje dag helst.
MittHogwartsliv

2013-05-14 @ 12:36:12
URL: http://grodprins.blogg.se/
Postat av: Frida

Stör mig något så överjävligt på alla som tror att Daenerys från GoT heter Khaleesi, Khaleesi är hennes titel eftersom hon var gift med Khal Drogo

Svar: Jag vet att hon heter Daenerys, jag kan allt om Game Of Thrones. Skrev det bara för att det är det de flesta säger när de tänker på henne. Lite som att skriva typ "rektorn i Harry Potter" när man menar Dumbledore. Det är ju inte direkt så att man tror att Dumbledore heter rektorn. Don't be a hater! Puss!
MittHogwartsliv

2013-05-14 @ 12:52:25
Postat av: Frida

Äsch, du har en poäng, och det är en relativt larvig grej att haka upp sig på från början. Hade en dålig dag tror jag. Älskar din blogg annars!

Svar: Nej men jag fattar verkligen. Det är en typisk grej som jag också skulle störa mig på. Det blir ju gärna så när man tycker något är skitbra, och det är ju precis just det GOT är. Såg du senaste avsnittet? OMG SLUTET! SLUTET!
MittHogwartsliv

2013-05-15 @ 10:48:52
Postat av: Frida

JAG VET! Fast slutet på vilket-avsnitt-det-nu-var för några veckor sedan när D köpte sin armé slår dock det mesta tycker jag, spolade tillbaka och såg om flera gånger...

Svar: Alltså herre! Man hade ju på känn att det skulle hända och sen när det faktiskt gjorde var det så fett att mitt kolesterolvärde sköt i höjden.
MittHogwartsliv

2013-05-15 @ 12:45:45
Postat av: Frida

Vad festligt med heliumballonger!! Det borde man jämt ha ju. Älskar ballonger!

Svar: Tycker det borde finnas på cirka varenda fest!
MittHogwartsliv

2013-05-15 @ 22:31:52
URL: http://vadupp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0