En positiv sida av dödsvintern som närmar sig

En bra grej med kallt höstväder och försmak på vintern är att man kan skoja till det med flera spexiga lager och boom helt plötsligt så använder jag dubbelt så mycket av min garderob och gräver fram gamla favoriter. 
 
Mormors gamla kappa som hon sydde upp hos en skräddare efter en Dior-modell på 50-talet, lika fin nu som då. Under sportar jag min 70-talsblus som jag köpte på Stadsmissionen vid Nytorget för 90 spänn, min favvoväska från Myrorna och nya Primark-kjolen i sammet som blev min för 8 pund.
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

ALSKAR kappan!

Svar: Tack! Den är himla skön och man kan ta av pälsen om man vill använda den på våren när det är lite varmare. Känns också lite sjukt att den fortfarande ser helt ny ut även fast den är nästan 60 år gammal!
MittHogwartsliv

2013-11-19 @ 11:29:21
Postat av: Anonym

Snygg!

2013-11-19 @ 20:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0