På väg mot drömmarna

Hej kära barn,

Jag sitter i denna stund på tåget på väg mot Manchester. Jag ska spendera de kommande tre dagarna i studion och är så himla pepp!

Sist jag var i studion var både jag och Nigel väldigt sjuka, trötta och fick dåliga besked, så det var lite blandade känslor och inte särskilt rock n roll. 

Den här gången är jag frisk, glad och känner mig lite mer redo. Vill så himla gärna berätta exakt vad vi planerar och vad vi spelar in och så, men allt är hemligt tills det är klart. Får se om jag kanske kan smyga ut med något som jag kan visa er i förväg, bara för att ni är bäst.

Nu ska jag ta en liten powernap innan tåget kommer fram till Manchester.

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0