En kort fredagslista

Hur såg du ut för exakt ett år sen?


Har inga bilder på mig själv från den 4:e April 2013, men den här bilden (från den 3:e) togs morgonen efter jag haft min radiodebut på BBC2. Det var en helt sjuk känsla att höra sin låt spelas på radio och jag befann mig i världens lyckorus flera dagar efter.

När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
Efter vår showcasespelning på the Underbelly. Var sjukt jävla stolt över mig själv och bandet.

Har du gjort något på sistone som du inte gjort förr?
Jag har för första gången i mitt liv blivit så arg på en människa att jag sagt "I just want to punch you in the cunt".

Vad stör dig just nu?
Personen som ovanstående fråga handlar om.

 

Vad åt du till middag igår?
Igår var jag på Libanesisk restaurang med Dannyboy och käkade börek och lite göttiga röror och sånt.

Vad köpte du senast?
En flaska vin.

Något du bör ta tag i?
Tar tag i min dissertation (C-uppsats/avhandling) just nu men borde ta i lite hårdare. Annars borde jag ta tag i livet.

Ett citat som passar dig.

En besatthet.
Har blivit helt besatt av jornötssmör (Old Fashioned från Sainsbury's som innehåller 99,5% jornötter och 0% skräp och E-ämnen), kan sleva i mig det som det är och försöker hitta på nya recept med jordnötssmör hela tiden bara för att få en ursäkt till att äta det. Har också fått dille på mina frukostsmoothies som jag gör av havregryn, mandelmjölk och smaksätter med antingen banan, hallon, äpple eller jordnötssmör. Längtar liksom till frukost. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0