*Gråter, skrattar och allt emellan*

Ett ordentligt gäng ångestdalar senare så sitter jag här. Klockan är två på morgonen (igen) och jag tror att jag äntligen är klar med min uppsats. Det krävdes två liter Pepsi Max och en massa frukt för att ta mig igenom den här sista bajskvällen men nu är det liksom gjort!
 
Imorgon (idag hehe) klockan 11 ska jag gå till tryckeriet och beställa hela fancy pancy omslaget och grejer så jag kommer säkert gå upp svintidigt och panikläsa igenom hela skiten innan jag faktiskt kan säga att jag är helt klar, men fan, vi kan väl ta ut segern i förskott lite grann i alla fall!
 
Så här ser jag ut nu. Nästan två veckor inlåst med endast mina egna fjärtar till sällskap. Nej det är ingen vacker syn, men jag bjuder på den för jag är så sjukt skön.


Söndermörchad grapefrukt och äppelskrutt.

God fucking natt.

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

är också vaken rätt sent

2014-04-24 @ 05:23:44
URL: http://kasssandra.blogg.se
Postat av: Danielle

Heja!!!

2014-04-25 @ 12:33:46
Postat av: Frida

WOHO! Du är grym!

2014-04-25 @ 15:34:01
URL: http://1337please.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0