Sveriges yngsta mästerkock

Kommer ni ihåg hur mycket jag tjatade om Junior Masterchef US? Det var helt klart världens bästa matlagningsprogram. NU! NU har sverige släppt sin egna upplaga som heter Sveriges yngsta mästerkock.

Jag tittade på första avsnittet igår under min pluggpaus och jag blir liksom inte klok på all gullighet som händer under programmet.

De är liksom så passionerade och älskar verkligen att laga mat.
 

Och de vill inte vara med i programmet för evig ära och massa pengar. De vill skaffa likasinnade vänner och lära sig bli ännu bättre på matlagning.

Och så säger de så gulliga saker!


Bäst var tjejen som vill ha en riktigt fin restaurang men där alla har råd att äta.

Titta nu! Det sänds på tv4 och första avsnittet går att se på tv4play i några dagar till så PASSA PÅ!


Kommentarer
Postat av: Henrietta

ååh vad bra bilder :D tycker yngre verisionen av masterchef är alltid bättre! man blir mycket mer imponerad då 12 åringar kan göra fem stjärniga rätter!

Svar: Ja! Och det är så positiv stämning! Liksom inga dryga människor som är helt egotrippade. Alla är där för att ha kul och lära sig. Man blir så glad av det helt enkelt.
MittHogwartsliv

2014-04-12 @ 11:59:35
URL: http://ettass.blogg.se
Postat av: Danielle

Haha ja jag hann ju till introduktionen innan jag började gråta.

Svar: JAG MED!
MittHogwartsliv

2014-04-12 @ 14:25:08
Postat av: Frida

ÄLSKAR det!! Jag hejar på han med glasögon och den lilla skarpnäck-tjejen!

Svar: Jag älskar den lilla killen som har familj i Frankrike. När han sa "i min franska familj lagar man god mat för att visa att man älskar varandra" dog jag lite grann.
MittHogwartsliv

2014-04-13 @ 17:18:25
URL: http://1337please.wordpress.com
Postat av: Malin Aurora

Men aw<3

2014-04-14 @ 06:00:38
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: Frida

Jaaa! Så gullig! En riktig stjärna.

2014-04-14 @ 17:41:05
URL: http://1337please.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0