En helg i Sverige

Under den kallaste sommarveckan på 50 år var jag hemma i Svergie för att fira midsommar och gulla med diverse personer. Jag tog ungefär fem bilder med min kamera för jag var så himla trött och kall hela tiden, men jag tänkte att vi kan ta en titt på dem ändå.


Mitt flyg landade klockan 13.15 på midsommarafton och jag tog snabbaste bussen hem till Lidingö, för att hämta lite öl som mamma så snällt köpt åt mig på systemet, innan jag for ut mot Högberga, hem till Adam där det vankades midsommarfest. Där var Nisse, fager som en disneyprins.


Jag han bara knäcka en bärs och ge alla en hej-kram innan det var dags för lekar. Här har vi Mattias, Johanna, Molly och Erik som är fett taggade på trekamp.


Philip dokumenterade och lagen peppade inför trekamp.


Jag och Nisse var på samma lag men vann inte trots vår kombinerade awesomeness. 


Bullens lillasyster Mikaela (som var skaparen av den här fantastiska kransen).


Bullen som jag inte hade träffat på så himla länge ♥


Lotta, Helena CW och Mattias i profil.


Jag försökte se pigg och fräsch ut trots fyra timmars sömn och flygsmuts på ansiktet.

Frida och Adam letar upp text och ackord till Wonderwall.


Alltså den här gulliga personen ♥


Clara och Fredrik var dödssnygga som vanligt.


Lena med förstås.


Det här skruttiga bilden var den enda jag lyckades få på Helena under hela kvällen och jag känner att jag måste lägga upp den bara för att hon är så himla bäst trots att mina fotoskills svek mig.


Det var sjukt kallt så vi bestämde oss för att spela beerpong för att hålla oss lite varma.
 

Det fina med kompisar som har rika föräldrar är att de alltid har så schysst sjötomt!


Snygga kompisar.


Mattias var ännu gulligare än vanligt (trodde det inte var möjligare).


Det blev kallare och kallare, alla blev fullare och fullare och jag tackade för mig redan vid klockan 2. FIn midsommar med mina favoritpersoner, önskar bara det varit 10 grader varmare.


Morgonen efter åkte jag raka vägen till landet för att gulla lite med pappa och bota bakfyllan med havsluft och hembakad pizza.


Det var jävla fint ute på ön men precis lika kallt som dagen innan så jag spenderade mestadels av tiden i huset framför brasan.


Fina pappa ♥

Solen tittade fram en stund och skärgården sjöng av glädje. Inget bad i Östersjön blev det den här sommaren (liksom hallå 12 grader i vattnet) men det var fint att få vara där ändå..

Kommentarer
Postat av: Frida

Hallå vart har min favvobloggare tagit vägen?? :)

2014-08-25 @ 15:40:38
Postat av: ...

saknar dina inlägg!

2014-08-27 @ 16:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0