Skype + K.Gun = SANT

Hej bloggen. Det är lördagkväll och jag har inte gjort något annat än att äta kex, duscha långdusch och skypea med min syster i tre timmar. Det var så himla mysigt och efteråt kunde jag bara tänka "vad skulle jag göra utan skype?!??!". Med skype spelar det liksom ingen roll om man är flera tidszoner isär, har flera hav emellan eller bara är på andra sidan stan. Med skype kan man liksom alltid få vara med på ett hörn och nästa känna som det känns när man får sitta precis bredvid sin favoritperson och snicksnacka om något helt onödigt.

Med andra ord: skype i mitt hjärta 4-ever!

De sista skärmdumparna är från ikväll. Så himla fint att man kan vara i två helt olika länder och ändå få göra sig redo för att sova tillsammans och vrålsjunga öppna din dörr av Tommy Nilsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0