Bitar av mitt hem

Tänkte det är på tiden att jag delar med mig av lite fler bilder på hur jag bor.


Vi kan börja med att ta en titt på mina ljuslyktor och deras nya fågelkompisar som jag fick av Danny. Vi döpte dem  till Rainbow och Tintin.


Efter att ha bott två år utan vardagsrum känns det fortfarande som världens lyx att kunna hänga här. Det är liksom vårt gemensamma mysrum som vi pimpar med färska blommor och prydnadsgrejer.


För att spara utrymme har vi bordet mot väggen till vardags och drar ut det när vi har middagar.


Älskar att ha öppen förvaring för allt glas och porslin. Det blir lite rörigt ibland, fast jag tycker det är så mycket skojigare än att titta på trista köksluckor hela tiden.


Sergant Cotton Candy Rocket Cruiser och en flaska Bombay Sapphire som ljusstake.

Utsikten från vårt vardagsrumsfönster.


Älskar det ♥

Det pyttelilla köket/hallen.


Felicias rum.


Mitt harmonium, mina favvostövlar och bilden på lilla morfar och farbror Henrik.


Min drömmigaste kjol som absolut inte får plats i garderoben.


Min favoritaffisch med sagan om den lilla och stora kaninen som hittar en tusenfoting.


Fler bilder och plåtter. Mina rum har alltid varit så. Överfullt av onödiga prylar, bilder som inte alltid matchar resten och alltid har de kännts lite stökiga även när de är nystädade. Det är så jag känner mig som mest hemma.


Inser nu att jag inte tog någon bild på sängen, men det får bli någon annan gång. Vi avslutar med mina bästa (och skönaste) fin-skor som får stå på min favoritstol tills det blir vår på riktigt och jag kan använda dem igen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad välstädat :-) duktigt !

2014-02-26 @ 22:18:58
Postat av: Mamma

Glömde säga vad mysigt ni har det ;-)

2014-02-26 @ 22:20:11
Postat av: Malin Aurora

Åhe jättefint!

2014-02-28 @ 15:05:15
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0