Ibland går det dåligt

Precis som resten av England drabbades jag av flunsan förra veckan vilket satte världens käpp i hjulet för mitt nya fitnessliv. Det går liksom inte att springa 5 km när man har feber och hostar upp lungorna stup i kvarten. MEN! Idag kände jag att, nä men nu orkar jag inte vara halvsjuk längre, nu går jag till gymmet.

Alltså Jesus, det var så sjukt avigt. Tänk att en och en halv veckas paus gör så stor skillnad? Sen att jag inte är 100% frisk gjorde inte träningspasset lättare. Fast jag nådde ju mina 5 km och gjorde lite styrketräning men alltså var helt slut efteråt och var så hungrig när jag var klar att jag åt med händerna (OBS åt liksom inte hamburgare, macka eller nåt sånt som man äter med händerna utan åt bönbiff med spenat och ruccola).

Vad lär vi oss av det här? Gymma inte! Du kommer bara göra illa dig och bli svinhungrig!

*skojar*

*skojar inte*


Kommentarer
Postat av: Frida

Det känns säkert bättre så fort du är helt frisk! Krya på dig :)

Svar: Tack froodles! Du är världens bästa cheerleader! <3
MittHogwartsliv

2014-02-19 @ 21:04:59
URL: http://1337please.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0