FAN VA COOL JAG ÄR

Eller alltså det är ju svårt att känna annat när man står och rockar loss på elgitarr och sjunger tills man tappar rösten. 
Stefan har lånat ut en av sina gitarrer till mig (pga han har så många att han inte har plats för dem längre) och jag passar på att lira hur mycket som helst. Ikväll har jag årets första spelning och jag är supersugen på att ta med den, men kommer troligen fega ur eftersom jag fortfarande är lite ovan. 
 
I alla fall. TITTA VA TUFF JAG ÄR!
 
Övar på coolfejset. Man kan ju inte se ut som en himla tönt när man ska rocka loss på scen.

Kommentarer
Postat av: Mel Gibson Les Paul

Hur blev det då? Är Du lika cool som Jeff Buckley?

Svar: Typ coolare!
MittHogwartsliv

2014-01-20 @ 08:32:54
Postat av: Anonym

Snygging!

2014-01-21 @ 01:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0