I have no idea what I'm doing

I morgon ska jag alltså lämna in mitt första utkast av min dissertation (alltså typ C-uppsats fast coolare eftersom det är på engelska). Jag förväntas lämna in 6500 ord och har än så länge...inte ens hälften. Det går så fruktansvärt långsamt eftersom jag inser att jag inte gjort tillräckligt med research och måste läsa en miljard böcker innan jag kan skriva något intelligent. 
 
Det känns tufft och mest av allt vill jag lägga mig ner i sängen, gråta lite och sen kolla på alla Harry Potter-filmer 20 gånger om. 

Den här bilden postade Hanna i vår klassgrupp på facebook. Jag tycker den helt perfekt beskriver mina känslor just nu.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mel Gibson Les Paul

Blev det nån dissektion då?

Svar: Jovars! Jag kollade även på google hur man översätter dissertation till svenska och svaret var såklart avhandling.
MittHogwartsliv

2014-01-07 @ 08:40:37
Postat av: Malin Aurora

Alltså bilden, sådär ser jag ut ungefär alltid när jag sitter framför datorn.

2014-01-12 @ 15:53:35
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0