NU JÄVLAR

När man spenderat fyra dagar instängd i lägenheten för att marathonskriva en uppsats är det ganska lätt att man snabbt fövandlas till något slags agrofobiskt träsktroll som vägrar ta av sig pyjamasen. Men igår vid midnatt så skickade jag iväg den förbannade uppsatsen och i morse när jag vaknade tog jag en dusch, borstade håret, slängde på lite smink och tänkte "men ja, här är jag ju". Som om jag försvunnit lite grann och faktiskt förvandlats till ett riktigt träsktroll.

Nu. Nu tänker jag ta ledigt i några dagar. Gå på bio en miljard gånger, dricka vin och kanske slå någon på käften. Eller nej det är klart jag inte tänker slåss, men kanske dansa!  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0