Jag borde fortfarande ligga i sängen

Klockan är bajstidigt på morgonen och jag sitter på ett tåg på väg mot Surrey för att spela paintball. Jag ska nämligen på mitt livs första möhippa!

Jag hade varit astaggad om det inte hade varit för att jag var tvungen att vara i Surrey (alltså inte ens London) klockan 9 på morgonen för att spela paintball. Tycker att paintball är ett helt genomruttet koncept. Det är äckligt på något sätt att ta på sig militärmundering och skjuta på varandra, med vad som ser ut som riktiga vapen, för att det är kul. Jag har svårt att se det som underhållning när man läser om vad som händer i Gaza varje dag. 

Men jag vill ju vara en bra kompis och peppa kära Robyn som gifter sig snart. Får uppoffra min moral för att vara en stöttande vän. Jag kanske kan gömma mig i ett träd ochvapenvägra i tystnad.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0